سفارش تبلیغ
صبا ویژن

95/9/11
4:14 صبح

مقاله برآورد تقاضای سوخت در حمل و نقل دریایی بندر امام خمینی (ره

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله برآورد تقاضای سوخت در حمل و نقل دریایی بندر امام خمینی (ره) با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برآورد تقاضای سوخت در حمل و نقل دریایی بندر امام خمینی (ره) با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برآورد تقاضای سوخت در حمل و نقل دریایی بندر امام خمینی (ره) با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برآورد تقاضای سوخت در حمل و نقل دریایی بندر امام خمینی (ره) با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور
تعداد صفحات: 6
چکیده:
امروزه صنعت حمل و نقل دریایی از صنایع پیشرو در حال تغییر در جهان می باشد. پیشرفت تکنولوژی در بحث انرژی بسیار حائز اهمیت است تا جایی که میزان مصرف سوخت کشتی ها امروزه مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته است. روش های متفاوتی در برآورد تابع تقاضا مورد استفاده قرار می گیرد که دراین میان استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی به دلیل دقت بالاتر و درصد خطای کمتر نسبت به سایر روش های اماری از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اولین بار در زمینه حمل و نقل دریایی مورد استفاده الگوریتم های هوش مصنوعی با نرم افزار (MATLAB) استفاده شده است. هدف از این مطالعه بررسی روش براورد تابع تقاضا ی سوخت کشتی ها و محاسبه میزان تقاضا در جهت برنامه ریزی و ارائه سوخت یه کشتی ها می باشد. در این مقاله با تاکید بر مطالعات میدانی از بندر امام خمینی (ره) و با استفاده از آمار کسب شده از سازمان بنادر و کشتیرانی ، رابطه میزان مصرف سوخت کشتی ها با برخی از پارامترها ارائه شده و در نهایت تابع تقاضای سوخت کشتی ها براورد شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید