سفارش تبلیغ
صبا ویژن

95/9/11
4:14 صبح

مقاله ارزیابی تاثیر مدل هیدروگراف واحد اشنایدر در تلفیق با دو مد

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی تاثیر مدل هیدروگراف واحد اشنایدر در تلفیق با دو مدل تلفات، جهت برآورد رواناب سطحی حوضه ابریز ابوالعباس pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تاثیر مدل هیدروگراف واحد اشنایدر در تلفیق با دو مدل تلفات، جهت برآورد رواناب سطحی حوضه ابریز ابوالعباس pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تاثیر مدل هیدروگراف واحد اشنایدر در تلفیق با دو مدل تلفات، جهت برآورد رواناب سطحی حوضه ابریز ابوالعباس pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تاثیر مدل هیدروگراف واحد اشنایدر در تلفیق با دو مدل تلفات، جهت برآورد رواناب سطحی حوضه ابریز ابوالعباس pdf :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی مدیریت سیلابهای شهری

تعداد صفحات: 9

چکیده:

برآورد سیل ناشی از یک بارش، همواره یکی از مسائل مهم درعلم هیدرولوژ بوده است امروزه استفاده از مدلها در شبیه سازی بارش رواناب، برای دسترسی به خصوصیات سیلاب از قبیل زمان رسیدن به دبی اوج متداول شده است. در این رابطه مدلهای مختلفی ارائه شده است اما اینکه کدام مدل دارای کارایی بهتری است حائز اهمیت است دراین ارتباط واسنجی و ارزیابی این مدلها نیز امری ضروری است دراین تحقیق از مفهوم هیدروگراف واحد مصنوعی درمدلسازی هیدروگراف سیل بهره گرفته شده است. روش هیدروگراف واحد اشنایدر درمدل کردن هیدروگراف سیل مورد ارزیابی قرار گرفته است. همچنین به بررسی و ارزیابی مدلهای تلفات اولیه – پیوسته و تلفات SCS، در تخمین بارش مازاد حوضه آبریز ابوالعباس پرداخته شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید