سفارش تبلیغ
صبا ویژن

95/9/11
4:14 صبح

مقاله بررسی نقش فضاهای عمومی شهری در جهت ارتقای تعاملات اجتماعی

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی نقش فضاهای عمومی شهری در جهت ارتقای تعاملات اجتماعی افراد (نمونه موردی: محوطه پیرامون فرهنگ سرای سیمرغ شهر نیشابور) pdf دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش فضاهای عمومی شهری در جهت ارتقای تعاملات اجتماعی افراد (نمونه موردی: محوطه پیرامون فرهنگ سرای سیمرغ شهر نیشابور) pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش فضاهای عمومی شهری در جهت ارتقای تعاملات اجتماعی افراد (نمونه موردی: محوطه پیرامون فرهنگ سرای سیمرغ شهر نیشابور) pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش فضاهای عمومی شهری در جهت ارتقای تعاملات اجتماعی افراد (نمونه موردی: محوطه پیرامون فرهنگ سرای سیمرغ شهر نیشابور) pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنگره بین المللی پایداری درمعماری و شهرسازی – شهر مصدر
تعداد صفحات: 1
چکیده:
فضاهای عمومی شهرها مهمترین مکانهایی هستند که از دیرباز امکان ارتباط چهره به چهره را شهروندان فراهم می کنند که می تواند موجب ارتقای کیفیت زندگی از طریق برقراری روابط اجتماعی و تقویت حستعاون و مشارکت شوند. اولین قدم برای ارتقای تعاملات اجتماعی جذب و ماندگاری انسان در فضا و فراهم ساختن امکان اجتماع پذیری آن است. با توجه به هدف عمده ارتباطات اجتماعی که ارتقای روحیه همبستگی، رشد فرد، ایجاد و بهبود الگوهای رفتاری است. نقش راهبردی و کلیدی فضاهای عمومی در وسعه شهری نمایان می گردد. در این پژوهش سعی شده است با استفاده از تکنیک SWOT و بررسی شاخصه هایی مانند نفوذپذیری بصری، خاطره انگیزی، غنای حسی، خوانایی و رنگ تعلق، راهبردهایی برای توسعه اجتماع پذیری در فضاهای عمومی ارائه شود و در ادامه به طور خاص به نقش فرهنگ سرای سیمرغ نیشابور و محیط پیرامون آن در جذب شهروندان و ایجاد ارتباطات اجتماعی و در انتها به ارائه راهکار جهت بهره وری بیشتر این فضای عمومی فرهنگی پرداخته شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید