سفارش تبلیغ
صبا ویژن

95/9/11
4:18 صبح

مقاله تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب م

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب‌ مانده ذهنی آموزش ‌پذیر pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب‌ مانده ذهنی آموزش ‌پذیر pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب‌ مانده ذهنی آموزش ‌پذیر pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب‌ مانده ذهنی آموزش ‌پذیر pdf :

مقاله تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب‌ مانده ذهنی آموزش ‌پذیر pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1389 در روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی) از صفحه 39 تا 47 منتشر شده است.
نام: تعاملهای اجتماعی و رفتار تکراری کودکان درخود مانده و عقب‌ مانده ذهنی آموزش ‌پذیر
این مقاله دارای 9 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله درخودمانده
مقاله عقب مانده ذهنی
مقاله تعاملهای اجتماعی
مقاله رفتارهای قالبی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف این پژوهش بررسی تشخیص افتراقی الگوهای رفتار تکراری قالبی و اجتماعی در کودکان با نیازهای ویژه بود. با استفاده از مصاحبه تجدید نظر شده تشخیصی درخود ماندگی (لرد و دیگران، 1994) در دو گروه درخود مانده (5 دختر و 11 پسر) و عقب مانده ذهنی آموزش پذیر (5 دختر و 11 پسر) در دامنه سنی 6-8 سال از مدارس استثنایی انتخاب شدند. نتایج تحلیل واریانس چند متغیری نشان دادند که میانگین نمره تخریب کیفی تعامل اجتماعی، ارتباطی و الگوهای رفتار تکراری قالبی در کودکان درخود مانده به گونه معناداری بیشتر از کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر است. استلزامها بر اساس تشخیص های افتراقی کودکان استثنایی بحث شد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید