سفارش تبلیغ
صبا ویژن

95/9/11
4:20 صبح

مقاله بررسی تاثیر استفاده از نانو سیلیس، دوده سیلیسی و متاکائولن

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تاثیر استفاده از نانو سیلیس، دوده سیلیسی و متاکائولن در کاهش واکنشهای قلیایی – سیلیسی سنگدانه های بتن pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر استفاده از نانو سیلیس، دوده سیلیسی و متاکائولن در کاهش واکنشهای قلیایی – سیلیسی سنگدانه های بتن pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر استفاده از نانو سیلیس، دوده سیلیسی و متاکائولن در کاهش واکنشهای قلیایی – سیلیسی سنگدانه های بتن pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر استفاده از نانو سیلیس، دوده سیلیسی و متاکائولن در کاهش واکنشهای قلیایی – سیلیسی سنگدانه های بتن pdf :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: دومین کنفرانس ملی بتن ایران

تعداد صفحات: 10

چکیده:

واکنش قلیایی – سیلیسی (ASR) میان سیلیس آمورف فعال در سنگدانه ها و قلیائیت محلول موجود در منافذ بتن رخ می دهد. در اثر این واکنش ژل سیلیسی تشکیل می شود که می تواند رطوبت جذب نموده ومنبسط شود. هنگامی که تنش داخلی ایجاد شده به بیش از مقاومت کششی بتن برسد ترک خوردگی ایجاد می شود. این ترکها خود می توانند محل نفوذ عوامل مخرب دیگر بداخل بتن شوند وخسارت تشدید می گردد. کاربرد برخی از پوزولانها و یا سرباره ها می توانند واکنش ASR را کنترل نماید . در این تحقیق از نانو ذرات سیلیس ، دوده سیلیسی و متاکائولن در درصدهای مختلف در آزمایش واکنش زایی سنگدانه ها به روش ASTM C1260 استفاده گردید تا تاثیر این ذرات بر کاهش واکنش بررسی گردد. نتایج نشان داد که استفاده از نانو سیلیس در مقایسه با دیگر پوزولانها قابلیت بیشتری برای کنترل ASR دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید