سفارش تبلیغ
صبا ویژن

95/7/30
6:29 صبح

مقاله پژوهش در جراحی: بازنگری کتاب ها و قضاوت در مورد نوشته های

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله پژوهش در جراحی: بازنگری کتاب ها و قضاوت در مورد نوشته های علمی pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پژوهش در جراحی: بازنگری کتاب ها و قضاوت در مورد نوشته های علمی pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پژوهش در جراحی: بازنگری کتاب ها و قضاوت در مورد نوشته های علمی pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پژوهش در جراحی: بازنگری کتاب ها و قضاوت در مورد نوشته های علمی pdf :

مقاله پژوهش در جراحی: بازنگری کتاب ها و قضاوت در مورد نوشته های علمی pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در نشریه جراحی ایران از صفحه 95 تا 103 منتشر شده است.
نام: پژوهش در جراحی: بازنگری کتاب ها و قضاوت در مورد نوشته های علمی
این مقاله دارای 9 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: میرمالک سیدعباس

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
آیا تعداد مقالاتی که خوانده ایم بسیار است؟ به روش های تحقیق آشنایی داریم؟ نقد مقاله و کتاب ها را موشکافانه بررسی کرده ایم؟ در این صورت شرایط مناسبی برای پیدا کردن قابلیت نقد مقاله و کتاب برایمان فراهم شده است. از خواندن یک مقاله و کتاب و پذیرش مطالب آن تا نقد مقاله فاصله زیادی وجود دارد. از آن گذشته پس از کسب این ارتقا کیفی راهکارهایی جهت انتقاد از مطالب یک مقاله یا کتاب وجود دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید