سفارش تبلیغ
صبا ویژن

95/7/30
6:29 صبح

مقاله زمان بندی بار محاسباتی تقسیم پذیر با در نظرگرفتن زمان بازگ

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله زمان بندی بار محاسباتی تقسیم پذیر با در نظرگرفتن زمان بازگشت نتایج در سیستم های ناهمگن با استفاده از الگوریتمPSO pdf دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله زمان بندی بار محاسباتی تقسیم پذیر با در نظرگرفتن زمان بازگشت نتایج در سیستم های ناهمگن با استفاده از الگوریتمPSO pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله زمان بندی بار محاسباتی تقسیم پذیر با در نظرگرفتن زمان بازگشت نتایج در سیستم های ناهمگن با استفاده از الگوریتمPSO pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله زمان بندی بار محاسباتی تقسیم پذیر با در نظرگرفتن زمان بازگشت نتایج در سیستم های ناهمگن با استفاده از الگوریتمPSO pdf :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: پانزدهمین کنفرانس بین المللی سالانه انجمن کامپیوتر ایران

تعداد صفحات: 4

نویسنده(ها):

رضا منصفی – عضو هیئت علمی دانشگاه، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده مهندسی، گروه کا
جواد حمیدزاده – دانشجوی دکتری کامپیوتر،دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده مهندسی، گروه ک
زهرا جوادی – فارغ التحصیل کارشناسی کامپیوتر،موسسه آموزش عالی سجاد، گروه کامپیوتر

چکیده:

امروزه مسئله زمان بندی کارها در سیست مهای ناهمگن به دلیل لزوم استفاده بهینه از ماشی نهای محاسباتی موجود و همچنین صرف زمان کمتر برای اجرای الگوریتمهای زمان بندی، از اهمیت خاصی برخوردار است. در این مقاله زما نبندی بار محاسباتی تقسیم پذیر با درنظرگرفتن زمان بازگشت نتایج در یک سیستم ناهمگن دارای شبکه ارتباطی درختی تک سطحی بررسی شده است. یکی از اهداف زمان بندی در این گونه سیستم ها، کمینه سازی زمان کل پاسخ است. تاکنون الگوریتمی معین با پیچیدگی زمانی چند جمل های که بتواند در تمام حالت ها جواب بهینه را تولید کند، برای این منظور ارائه نشده است. این مسئله مانند مسائل ترکیباتی، پیچیده به نظر م یرسد و راه حل های موجود برای آن، راه حل های ابتکاری است. در این مقاله الگوریتم PSO به عنوان یک راه حل مسئله پیشنهاد شده است. با انجام شبیه سازی و مقایسه نتایج مشاهده م یشود که این راه حل، در مقایسه با سایرروش های موجود جوا بهای بهتری تولید م یکند. در میان روش های موجود، الگوریتمPSO پیشنهادی دارای کمترین میانگین درصد خطای نسبی است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید