سفارش تبلیغ
صبا ویژن

95/7/30
6:30 صبح

مقاله بررسی تاثیر نتایج بازخورد عملکرد بر انگیزش در سطح کارکنان

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تاثیر نتایج بازخورد عملکرد بر انگیزش در سطح کارکنان مطالعه موردی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان pdf دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر نتایج بازخورد عملکرد بر انگیزش در سطح کارکنان مطالعه موردی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر نتایج بازخورد عملکرد بر انگیزش در سطح کارکنان مطالعه موردی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر نتایج بازخورد عملکرد بر انگیزش در سطح کارکنان مطالعه موردی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان pdf :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری
تعداد صفحات: 15
نویسنده(ها):
روزبه حبیبی نیا – استادیار دانشگاه پیام نور
میرهادی مؤذن جمشیدی – استادیار دانشگاه پیام نور
حبیب پاشاپور – دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

چکیده:
مهمترین بخش کار مدیریت دادن بازخورد به کارمندان است. بازخوردها منجر به بهبود عملکرد،اطمینان از رعایت استاندارد ها و برقراری ارتباط بین اهداف کسب و کار هستند.بازخورد شکلی از آموزشحین کار است که به کارمندان کمک میکند یاد بگیرند که چه کاری باید انجام دهند و چگونه باید اینکار را انجام دهند. بازخورد در غالب دوشکل مثبت و منفی ظاهر می شود که در هر دو شکل مفید و موثراست (بریچت و مدیا ، 2013).همانطور که ارتباطات برای انگیزش مهم است، تمرکز این تحقیق بر روی بازخورد به عنوان جزیی ازارتباطات و تاثیر آن بر انگیزش بنا نهاده شده است. هدف از انجام این مطالعه این است که مشخص کنیمبازخورد عملکرد چگونه مفاهیم فردی و اثرات احتمالی بر انگیزش را از طریق کاهش ابهام عملکرد ، بهبودرابطه مدیر- زیر دست ، تسهیل دستیابی به اهداف ، حمایت از پیشرفت و توسعه شخص و تطبیق و سازگاری با تغییرات منعکس میکند . بازخورد عملکرد، بهبود اثربخشی فنی و رفتاری کارکنان را موجبشده که آن هم در انگیزه کار منعکس می گردد(کایماز، 2011).

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید