سفارش تبلیغ
صبا ویژن

95/7/30
6:32 صبح

مقاله تبیین رابطه بین تمرکز مالکیت و عدم تقارن اطلاعاتی شرکت های

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تبیین رابطه بین تمرکز مالکیت و عدم تقارن اطلاعاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین رابطه بین تمرکز مالکیت و عدم تقارن اطلاعاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین رابطه بین تمرکز مالکیت و عدم تقارن اطلاعاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین رابطه بین تمرکز مالکیت و عدم تقارن اطلاعاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران pdf :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنابع در سازمانها
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
مهدی سربندی فراهانی – کارشناسی ارشد حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش
سیدموسی محمدی – کارشناسی ارشد حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش
محمد صالحیان بهروز – کارشناسی ارشد علوم اقتصادی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، کارشناس بانک توسعه صادرات ایران

چکیده:
وجود عدم تقارن اطلاعاتی در بازار، پیامدهای جمعی و فردی نامطلوبی نظیر مشارکت حداقلی سرمایه گذاران، هزینه های معاملاتی بالا، بازارهای رقیق و کاهش سود ناشی از معاملات را به همراه خواهد داشت، با توجه به اهمیت مفهوم عدم تقارن اطلاعاتی هدف این تحقیق بررسی ارتباط بین تمرکز مالکیت و عدم تقارن اطلاعاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. جهت انجام این پژوهش نمونه ای مشتمل بر 74 شرکت عضو بورس اوراق بهادار تهران در دوره زمانی 5 ساله (1388-1384) انتخاب و بررسی شد. جهت آزمون فرضیات و بررسی رابطه بین تمرکز مالکیت (متغیر سمتقل) و نقدشوندگی سهام (متغیر وابسته) از مدل رگرسیون خطی در سطح اطمینان 95% به کمک نرم افزارهای EXCEL و SPSS استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها نشان می دهد که بین میزان تمرکز مالکیت با عدم تقارن اطلاعاتی رابطه مستقیم (مثبت) وجود دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید